Egyrészt az internetes értékesítés. Webáruházak. Amazon, eBay, Vatera, stb. Milliárdos, dollár-milliárdos forgalmakat generál egy-egy nagyobb portál.
Másrészt a közösségi oldalak. Facebook, Iwiw, MySpace, Netlog, Twitter, YouTube, stb. A Facebook, amin gyakorlatilag semmit értelmeset nem lehet csinálni, naponta 5 millió regisztrációval nő. NAPONTA.
„Fent vagy az iwiw-en?” - Ezt a kérdést ma Magyarországon már szinte mindenki érti…
Harmadrészt a hagyományos értékesítés szerepét átveszi a vevőbarát, hosszú távú, online coaching, azaz teljes körű személyes, online tanácsadás. De még a személytelen ingyenes tanácsadó portálok is virágoznak (házipatika, útvonalterv, stb.).
Az eszköz, amiről beszélni akarok Önnek, ráadásul az elsősorban a wellness, a karcsúság, az egészség és a szépség piacán zajlik, ami még az internet népszerűségét is meg fogja előzni a következő 15-20 évben a gazdasági elemzők szerint. És ezzel első számú piaccá válik. Gazdasági elemzők szerint 2015-re nagyobb lesz a wellness piacának volumene, mint az autó- és ingatlanpiac együttvéve...
Az Eszközt a legprofibb szakértők alkották meg, tehát Európa első számú szakembereinek a tudásanyagából lett gyúrva, akik nem kis eredményeket tettek le már az asztalra világviszonylatban. Magyarán nem nekem kell feltalálni a spanyolviaszt, és olyasmiben tanácsot adnom, amihez esetleg nem értek...
A puszta "termékeladás" kora leáldozóban van.
Negyedik trend: 3D… A „sima” honlapok egyre unalmasabbak…
Na most az az eszköz, az a program, amivel mi dolgozunk, ezt a négy jövőbe mutató trendet gyúrta össze most először a világon.
5 évre szabadalmaztatta is a cég, ezért még csak hasonlót sem csinálhat más cég 5 éven belül.
Gondolja el, ha:
1. az E-bay, az Amazon gigászi forgalmát ötvözzük
2. a Facebook és társai robbanásszerű bővülésével
3. és az élethosszig tartó, díjmentes Online Coaching-gal
4. egy 3 dimenziós közösségi vitalitás portál, egy Wellness-sziget formájában…
Abból azért sok jó sülhet ki, igaz...?
Mondjuk nagyon leegyszerűsítve: akár csak az iwiw-es ismerőseim után jutalékot kapni, összesen 10 mélységig, az nem tűnik rossznak... Az én ismerőseim, az ő ismerőseik, az ő ismerőseik... és így tovább, max. 10 szintig... Valahogy hasonlóan lehet elképzelni ezt.
A FACEBOOK sikertörténete:
Megkérdezték, véleménye szerint
mi lenne még ennél is nagyobb üzlet:
"Az, ha ez a 440 millió ember még vásárolna is."
És ennek most vagyunk az elején. A mobiltelefon biznisz is szuper volt az elején, akik akkor időben és jó helyre beneveztek, most rendesen milliomosok és milliárdosok. Mert felismerték a robbanó potenciált.
Most egy még nagyobb hullámnak vagyunk az első részén. A piac már bizonyított az elmúlt években, és most fog nagyot nyílni az olló. A piacfoglalás most zajlik, az elkövetkező 24 hónapban dől el, hogy kinek mi jut a következő 20 évre...
Most maximálisan ki tudjuk használni ennek minden előnyét, hogy az elkövetkező húsz évben a legnagyobb hullámon szörfözzünk végig... Akkor már minden erőfeszítés nélkül...
Még egy kis nyalánkság: most kvázi tulajdonosi jogot lehet szerezni az eszközt megalkotó cégben, méghozzá nem tőkével, hanem munkával, egy bizonyos teljesítménnyel. Ami 70 éven át jelent becsülten 25.000 euró - 4.900.000 euró közti éves kifizetést a programot létrehozó német wellness cég mindenkori teljes összforgalmából. Akkor is, ha már nem dolgozik aktívan. A legjobb nyugdíj... Részesüljön élete végéig egy német wellness cég milliárdos forgalmából (4%-ig!) csak azért, mert 9 hónapon keresztül intenzíven dolgozott, és segítettél elindítani a céget.
Ez jó üzlet...?
És ha nekem sikerült már ezt megszerezni, akkor Önnek is sikerülni fog.
De ez egy egyszeri ösztönző program, ami lejár 2010. év végén, utána már nem lesz ilyen lehetőség.
2010. után a mindig növekvő "osztalék" ugyanannyi ember között fog szétoszlani - azok között, akik most ezt elérik 2010. év végéig.
Szívesen elmondom a részleteket, ha érdekli.
Ha komolyan érdekli.
(+36) 70 418 38 90
E-mail: info.vitality.health@gmail.com
Szavazás