MENÜ

Wellstar

Van egy ajánlatunk a Ön számára.

 

Most 9 hónap eredményes munka után teljes anyagi függetlenséget szerezhet egy induló európai multinacionális cég - a Wellstar -  révén, amely jelenleg a világon a legdinamikusabban növekszik, és 2012-re Európa legnagyobb vállalkozásának prognosztizálják független gazdasági szakértők.

 

El tudja képzelni, hogy 9 hónapnyi szorgalmas munka jutalmaként a Wellstar cég egyik Alapítótagjává válhat, és akár élete végéig részesül a cég teljes európai összforgalmából - akár munka nélkül?

 
Ilyen jogviszonyt még soha semelyik cég nem kínált fel a munkatársainak.


Amikor a Nokia piacra akarta dobni az első mobiltelefonokat, mindenki kinevette őket a bőrönd méretű hordozható telefonokkal. "Miért kellene hordozható telefon? Még a pisilést is kibírjuk hazáig, miért ne bírnánk ki a telefonálást?" Senki sem akart tőkével beszállni.

Jelenleg csak a Nokia naponta 1 millió készüléket ad el.
Nem volna rossz most abból 1%-ban részesedni...

Azt hiszem, ma nem sokan gondolkoznának, hogy dolgozzanak-e egy kicsit ezért.

 

De akkor Nekem nem szólt senki.

Valószínűleg Önnek sem, különben nem olvasná ezt a honlapot.

Így ebből csúnyán kimaradtunk.

 

Egy német wellness cég - a Wellstar - azonban most szól...

 

Most itt egy megbízható német cég, amelynek európai független közgaszdász szakértők hasonló jövőt jósolnak.

De a Wellstar nem a tőkénket kéri. Nem pénzt kér. Az van neki bőven.

Hanem a  munkánkat kéri.

A szorgalmát.

A segítségét..

Segítsen neki az elején.

Segítsen a piacnyitásnál.


 És cserébe felajánlja Önnek a részesedést a mindenkori teljes európai összforgalomból - élete végéig, örökölhetően.

 Ez a lehetőség most egy év komoly, szorgalmas munkáért cserébe 70 éven keresztül garantál részesedést - örökölhetően.



Mindig az nyer, aki időben felismeri

az új trendet - és cselekszik...

 

Mi a trend?

A világ közgazdászainak prognózisa szerint 2015-re a wellness, egészség, sport piaca nagyobb lesz, mint a teljes autó- és ingatlanpiac együttvéve.

A wellness szót 10 éve még csak nem is hallottuk.

Ma a wellness szállodák csúcsrajáratottak - gazdasági válság ide, vagy oda.

A wellness jelenleg  növekvő piac, nem pedig kiszorító piac...

 

Miért fontos ez?

Mert a kiszorító piacon az emberek kínlódnak. Sok ember versenyez egymással. Egymás alá kell ígérniük, hogy valahogy fennmaradjanak. És amint valaki máshol olcsóbb lesz, elpártolnak. Egy átmeneti időre sok gyárat telepítettek Magyarországra. Ez jó volt, munkát adott, tőkét termelt. Azonban ezek a gyárak most sorra odébb állnak, mert 1000 km-rel keletebbre ötödannyi pénzért dolgoznak az emberek. A kiszorító piacon erőlködnöm kell a helyben maradásért is, mert az árral szemben úszom...

 

A növekvő piac ezzel szemben valami egészen mást tud. 

 

A növekvő piac ma még kicsi. Használd ki a növekvő piac sodrását céljaid elérésébenHa észreveszem a növekvő piacot, akkor fel tudok kapaszkodni a hullámra az elején, hogy az árra együtt úszhatok, és a víz szédítő sebességgel továbbvisz engem a céljaim felé...

 

"A siker nem azon múlik, hogy okos legyen az ember, hanem azon, hogy a megfelelő helyen legyen, a megfelelő termékkel, és a megfelelő vállalkozással, a megfelelő időben." Burke Hedges, az USA első számú Internetes értékesítési trénere

 

A kérdés, amit a Wellstar föltesz:

Ki szeretne ugyanannyi munkával kétszer annyit elérni??

 

 

  Tovább >>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Szavazás

Jó az, ha egy termék komplexen tartalmaz mindent, amire a szervezetnek szüksége van és nem kell 10 féle táplálék kiegészítő?
Igen
Nem
Asztali nézet